FacebookTwitterLinkedInWhatsAppCopy Site URL

Què tenen a veure els acceleradors de partícules amb la lluita contra el càncer o la caracterització d'obres d'art? I el llenguatge amb què ens comuniquem per Internet o els sistemes d'encriptació per al comerç electrònic amb les partícules subatòmiques?

Aquestes són algunes de les aplicacions de la física que s’expliquen a "La física a les nostres vides" , una exposició itinerant en què es mostren al públic els principals beneficis i desenvolupaments tecnològics sorgits de la recerca bàsica.

"La física a les nostres vides", ha estat produïda pel Centre Nacional de Física de Partícules, Astropartícules i Nuclear (CPAN) i arriba a Catalunya mitjançant l'Institut de Ci[encies del Cosmos (ICCUB). La mostra, es podrà visitar a l'Atri Solar de la Facultat de Física (Diagonal, 645) des del 14 de gener fins a l'11 de març.